Startsida

Bruks – Lydnad - Rallylydnad

Lördag 8/10

Tävlingsregler

Anmälningsavgift : 100 Kr sätts in på Bg:246-9427 och man får vara med i bruks, lydnad och rallylydnad, om man vill, kostar fortfarande bara en anmälningsavgift per hund! Endast en hund per förare i bruks, i övriga klasser går det bra att delta med mer än en hund om man vill.

Din anmälan vill vi ha senast 4/10.

Starttid är 08:00 Lämna din mailadress och mobilnummer tillsammans med anmälan där du också anger hundens namn och vilka grenar du vill vara med i. Skriv upp dig på anslag i klubbstugan eller meddela Jörgen - jorand@telia.com eller 0766-430482.

Rallylydnad – som officiell men man tävlar i den klass man befinner sig. Hund som uppnått uppflyttning till högre klass men ej tävlat där får fortsätta i den klass den tävlade senast. Poängsystem – de som startar i forts. poäng*1.05, avanc. poäng*1.1, mästare poäng*1.15

För att så många som möjligt skall kunna vara med hjälps de som deltar åt med funktionärssysslor och kök.

Marks BK Tävlingssektor

Jörgen Andersson